W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem
    

Coaching - szkolenia

Program Coaching Clinic® - coaching w organizacji

Coaching Clinic® to dwudniowy program dla menedżerów, przywódców i coachów precyzyjnie skonstruowany tak, aby przekazać strategiczne umiejętności z zakresu coachingu korporacyjnego oraz przygotować uczestników do wdrożenia coachingu w organizacji. Program ten to unikalne, a zarazem popularne na całym świecie szkolenie, w którym wzięło udział ponad 100 000 liderów z najbardziej renomowanych firm. Program Coaching Clinic® pokazuje, jak poprzez podejście coachingowe wzmocnić przywództwo, zarządzanie zespołami, wywieranie wpływu, skuteczną komunikację i pracę zespołową oraz wszelkie inne potrzeby kompetencyjne zidentyfikowane w fazie diagnostycznej.
 
Korzyści dla uczestników Programu Coaching Clinic®:
  • Odkrywają coaching jako efektywne podejście do zarządzania pracownikami.
  • Poznają coachingowe sposoby zwiększania motywacji pracowników, ich satysfakcji z pracy i zaangażowania w realizację celów firmy.
  • Dowiadują się, jak zastosować coaching, by wzrosła ich efektywność jako przywódców.
  • Dowiadują się, jak wykorzystać coaching, by polepszyć swoje wyniki biznesowe.
  • Uczą się, jak usprawnić komunikację w firmie poprzez podejście coachingowe.
Główne moduły Programu:
  • Pracownik w roli coacha – obszary zastosowań i budowanie sprzyjającego otoczenia.
  • Poznanie i stosowanie praktycznego modelu rozmowy coachingowej w organizacji.
  • Ćwiczenie podstawowych umiejętności coachingowych – słuchanie kontekstowe i pytania odkrywające.
  • Ćwiczenie zaawansowanych umiejętności coachingowych – dostarczanie przekazów, feedback i wyrażanie uznania.
  • Wyzwania i najlepsze praktyki wdrażania coachingu w organizacjach.
  • Skonstruowanie własnego Planu Działania w organizacji.
  • Poznanie stylów coachingowych przy zastosowaniu kwestionariusza PCSI®. 
Co wyróżnia warsztat Coaching Clinic®:
  • Warsztat został stworzony przez Coach U w 1997 roku i od tego czasu jest stale doskonalony. Obecnie oferujemy 5-tą wersję warsztatu.
  • Warsztat pomaga uczestnikom wypracować swoją rolę jako lidera-coacha lub Menedżera-coacha.
  • Coaching jest traktowany jako jeden z niezbędnych stylów przywództwa. Inne, dyrektywne style przywództwa traktowane są podczas warsztatu jako równie ważne i odgrywające istotną rolę w zarządzaniu.
  • Warsztat ma strukturę modułową, co pozwala dostosowywać program do potrzeb uczestników.
  • Podczas warsztatu pracujemy na postawach. Opieramy się na założeniu, że coachingowe podejście do zarządzania wymaga nie tylko opanowania pewnych metod, lecz także wypracowania postaw wobec podwładnych i współpracowników opartych na partnerstwie i zaufaniu.
  • Uczestnicy otrzymują konkretne narzędzia pozwalające im na prowadzenie rozmów coachingowych bezpośrednio po warsztacie. Jednym z narzędzi przekazywanych podczas warsztatu jest model rozmowy coachingowej składający się z 5 precyzyjnie opisanych kroków.
  • Uczestnicy maja okazję do określenia swojego stylu funkcjonowania w roli coacha lub osoby coachowanej. Służy im do tego model czterech stylów coachingowych, PCSI. Model ten pozwala uczestnikom określić typ swoich współpracowników i podwładnych, i dzięki temu poprawić komunikację z nimi.
  • Warsztat ma wysoce interaktywny charakter. Prezentacja i wykład wypełniają ok. 20% czasu programu. Pozostały czas poświęcony jest na:
    • ćwiczenia w parach – odgrywanie roli coacha i coachowanego;
    • ćwiczenia w podgrupach – od 2 do 4 podgrup;
    • dyskusje moderowane przez trenera;
    • ćwiczenia indywidualne – m.in. kwestionariusze, plany działania.
  • Podczas warsztatu uczestnicy stopniowo opracowują swój plan działania w zakresie doskonalenia umiejętności coachingowych i wdrażania coachingu w swojej praktyce zarządzania.
  • Podczas warsztatu uczestnicy omawiają warunki i bariery wdrożenia coachingu w swojej organizacji.
  • Uczestnicy maja do dyspozycji bogate materiały szkoleniowe.
  • Ukończenie szkolenia poświadczone jest certyfikatem.


Kontakt i zapisy na szkolenia: Marek Roemer, marek.roemer@rs-group.pl, +48 669 245 068


Chcesz wiedzieć więcej, zajrzyj do naszej Bazy Wiedzy.

Baza Wiedzy COACHING