Managed Service
Usługi w modelu Managed Service odnoszą się do outsourcingu niektórych funkcji IT do zewnętrznego dostawcy, który bierze odpowiedzialność za zarządzanie nimi i ich utrzymanie. Może to obejmować takie zadania, jak zarządzanie infrastrukturą, monitoring sieciowy i wsparcie aplikacyjne.
Współpraca na bazie dedykowanego serwisu może przynieść znaczące korzyści firmom z wielu branż, w tym farmaceutycznej. Zlecając funkcje IT zewnętrznemu dostawcy, firmy mogą poprawić swoją wydajność, obniżyć koszty i zwiększyć bezpieczeństwo, umożliwiając tym samym skupienie się na istotnych zagadnieniach biznesowych a co za tym idzie na budowaniu strategii wzrostu i rozwoju.
Managed Service
Nasze długoterminowe podejście do budowania relacji z Klientem obejmuje następujące kroki, które zwykle prowadzą do efektywnej współpracy w modelu operacyjnym Managed Service:
Zespół konsultantów przeprowadza analizę zaimplementowanych rozwiązań systemowych, procedur supportu operacyjnego, oraz procesów biznesowych łańcucha dostaw Klienta, w tym zarządzania zapasami, planowania dystrybucji, planowania produkcji i prognozowania popytu.
Opracowanie strategii: Na podstawie oceny zespół konsultingowy opracowuje strategię, która wykorzystuje najnowsze rozwiązania IT łańcucha dostaw, aby sprostać konkretnym wyzwaniom i celom Klienta oraz zapewnieć płynne funkcjonowanie systemu i wsparcie użytkowników.
Zespół konsultingowy ściśle współpracuje z Klientem w celu wdrożenia strategii, która zazwyczaj obejmuje konfigurację i dostosowanie rozwiązań informatycznych, integrację z istniejącymi systemami, testowanie oraz implementację procedur wsparcia operacyjnego i zarządzania zmianami.
Po wdrożeniu zespół konsultingowy kontynuje bieżące wsparcie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie systemu i osiąganie oczekiwanych rezultatów. Zespół współpracuje również z Klientem w celu optymalizacji i rozwoju rozwiązań w oparciu o bieżace dane i informacje zwrotne.
Managed Service
MSP i Klient uzgadniają kluczowe wskaźniki dotyczące funkcjonowania systemu (KPI's), które muszą zostać osiągnięte, w tym czas reakcji i rozwiązywania problemów oraz inne wskaźniki. Są one określone w umowie SLA, która służy jako kontrakt serwisowy pomiędzy dwiema stronami.
MSP bierze odpowiedzialność za monitorowanie aplikacji oraz infrastruktury IT Klienta. Wiąże się to z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik w celu proaktywnego wykrywania problemów oraz stosowaniem działań prewencyjnch w celu elminowania potencjalnych problemów, zanim wpłyną one na działalność Klienta.
MSP zapewnia elastyczne i skalowalne podejście do świadczonych usług, umożliwiając Klientowi łatwe dodawanie lub ograniczanie zakresu w miarę zmieniających się potrzeb.
MSP bierze na siebie część ryzyka związanego z operacjami IT, w tym ryzyko przestojów i utraty danych.
Outsourcing usług IT do MSP może przynieść Klientowi oszczędności. MSP może wykorzystać ekonomię skali, aby świadczyć usługi wydajniej i po niższych kosztach, niż Klient mógłby to osiągnąć samodzielnie.
MSP wnosi wiedzę i doświadczenie, umożliwiając Klientowi skorzystanie z najlepszych praktyk, tak aby skupić się na swojej kluczowej działalności biznesowej.
Zapewnienie ciągłości wsparcia 24/7 globalnym organizacjom we wszystkich regionach APAC, EMEA, NA, LATAM.
Sprawdź jak R&S Group odpowiada na wyzwania planistyczne wybranych branż